Powered By Blogger

Sunday, September 4, 2011

Sayang dalam Benci ?

Assalamualaikum dan Salam Satu Blogger .. :)


Rakan - rakan blogger saya semua macam mana ? Sihatkah semua ?
hehe , mesti semua dah naik berat kan sebab makan banyak sangat ? 
huhu ^_^ 
semangat raya katakan ..
kalau rakan - rakan tak naik , dengan jujurnya saya katakan , berat saya dah naik ..
hahha , tapi tak apa , esok saya start puasa 6 ..
huhu , tak sabar nak start puasa balik ..
heheh , okay .. now , back to the title ..
apa masalahnya yerk ?

saya bukanlah bercakap prince charming saya tapi tentang orang lain ..
tindakan dia buat saya sakit hati dengan dia tapi saya tak tahu apakah saya patut bermasam muka dengan dia . Ya - Allah , tolonglah hambamu ini ..
dia tak patut buat saya macam tu .
saya tak tahu apa - apa .
tapi dia pula nak marah - marah .
baru je waktu syawal pertama kita bermaafan ..
tapi , lepas itu dia buat saya sakit hati ..
saya minta tolong tapi dia tak nak tolong .
okay , fine , saya boleh terima dia tak nak tolong saya time tu .
tapi , baru - baru ni nak pergi raya tapi dia tak ada dekat KL .
lepas itu , dia dok kata tukar lah time bila dia ada .
banyak chantek , dah la suruh tukar time hari ahad ( hari ini ) .
sah - sah semua orang busy la kawan .
yang awak nak paksa - paksa kenapa .
lepas itu nak merajuk pulak .
ish , saya harap esok saya boleh la hadap muka dia .
kalau tak . entah-lah nak cakap apa .
sabar sahaja lah .


Ya - Allah , aku memohon padamu , kau tabahkanlah serta kuatkanlah hati hambamu ini agar dapat menahan sakit di hati ini . Kau ubahkanlah jua hati orang yang menyakitkan hatiku ini .
sesungguhnya , niatku hanya agar kami tidak bermasam muka .
amiinn ...


hurwm , okay lah . mesti rakan - rakan tak faham kan cerita ni sebab tak berapa nak clear pasal apa  . 
tak apalah , biar ia menjadi rahsia di lubuk hatiku yang paling dalam ini ..


 hope that person will change :)

Assalamualaikum , Salam Satu Malaysia dan Selamat Malam semua .
Tidur nyenyak yerk ; )
bye (^_^)

No comments:

Post a Comment