Powered By Blogger

Friday, August 26, 2011

Anniversary ~



Assalamualaikum dan Salam Satu Blogger xD
hehe , hari ni saya nak wat dua entry , satu time petang dan satu time malam .. kawan - kawan apa khabar ? sehat , raya nak dekat dah ny .. hope semua persiapan untuk raya ni korg dah siapakan laa ... :)
hehe , mesti korg pelik kan , tibe - tibe cakap pasal anniversary ?
ni bukanlah anniversary saya tp anniversary mak ayah saya .. 
hari ni , Jumaat , 26 Ogos 2011 ialah ulangtahun perkahwinan mak ayah saya .. 16 tahun dah mereka kahwin .. tp mereka tetap bahagia .. :)
hurwm , mereka kahwin pada tahun 1995 ...

hurwm , jadi sempena anniversary mereka ni , saya juz nk wish mereka happy selalu .. saya dan adik - adik sayangkan papa dan mama ..
for always and forever ..
sorry takde hadiah , duit pokai laa .. xD
hehe , okay laa ... tunggu entry untuk malam nanti pula yerk ..
byee ....

Assalamualaikum dan Selamat Berbuka ~

No comments:

Post a Comment