Powered By Blogger

Friday, August 5, 2011

Sejarah .

Assalamualaikum , Salam Sejahtera dan Salam Satu Blogger ..

Kawan - kawan blog saya apa khabar ?
semua sihat ke ? 
hari ini , mood saya tak baik sangat la !
rasa nak menangis ..
teruk sangat laa ..
apa yang kawan - kawan rasa pasal sejarah ?
senang tak ?
well , that is what I want to talk about today ..
actually , hari ini ada pre - trial sejarah .
macam biasa la , mesti la study .
tapi , masalahnya tak boleh nak masuk apa yang di baca itu .
especially tajuk form 2 .
kepada calon - calon PMR yang sudi baca blog saya ini , kalian semua suka tak tajuk sejarah form 2 ?
kalau suka , tolong la bagi tips pada saya untuk study subjek sejarah form 2 boleh ?
kalau sudi , komen la yerk ..
lepas jawab paper sejarah tadi , saya tak check la .
tapi , sekejap tadi , kawan saya hantar mesej dan beritahu dia ada jawapan untuk paper tadi .
saya pun check la , lepas check , saya dapati saya hanya betul 34/55 soalan . 5 soalan tak sure jawapan .
Ya Allah , kenapa teruk sangat .
sakit kepala saya memikirkannya .
kalian tolong la saya yerk .
nampaknya , sampai disini sahaja la post saya kali ini .
*takadamood*


LOL ? 
tiba - tiba merdeka erk ?
p/s : hope cepat la merdeka dari peperiksaan PMR .
meskipun tetap akan berjumpa dengan subjek sejarah untuk sekian lamanya lagi *sebab nak amek law*
tapi tak apa , asal kan habis la sejarah buat seketika lepas merdeka dari PMR .
moga saya pass sejarah .
Amiin ..

Selamat Malam Semua .. Tidur awal yerk , esok jangan lupa nak sahur dan berpuasa pula . Niat pun jangan lupa baca .. 
Assalamualaikum .. Salam Bulan Ramadhan . =)
*janganlupajawabsalam* 

2 comments:

  1. awak kena banyak fahamkan rentetan sejarah form 2 tuu . maybe awak kurang faham perjalanan dia . apa kata awak , fahamkan cerita tuu betul2 and lepas awak dah faham , awak cuba lah hafal fakta2 yang tertentu ? ;D

    hohoh ~ tips ni selalu saya guna . hoho ~

    ReplyDelete
  2. okay .. thanx awk ..
    saya akn try tips awk ..
    saya dh byk kali cube , tp msih x ley juga .
    x tahu la nk wat camne dh ..

    ReplyDelete