Saturday, October 8, 2011

Mereka !

Assalamualaikum pembuka kata . Sebagai tanda mengucapkan semoga kalian berada dalam keadaan sihat serta sejahtera . Post saya kali ini bukan apa - apa . Sekadar ingin mengenalkan kepada kawan - kawan , orang yang sangat saya sayang serta perlu untuk menjalani hidup ini .
Enjoy the post .



Ini diri saya . Semestinya orang yang penting untuk diri ini . Kenapa ?
Kerana , tanpa saya , macam mana nak ada pula orang lain yang penting bukan ?


Ini keluarga saya . Sudah semestinya saya sayang mereka dan mereka penting buat saya !


Ini pula kawan baik saya . 
Nurhidayah dan Ainor Rashidah .
Saya sayang korg .
Korg la kawan baik saya dunia akhirat .
Sentiasa ada buat saya di saat saya menangis atau gembira .


Ini pula mak angkat saya .
Cik Noor Haizan .
Saya sangat menyayangi dia .
Dia mentor yang amat ambil berat .
Dia ambil kisah tentang saya .
I Love You !


Yang ini Azzah .
Dia kawan pena saya . Saya kenal dia melalui blog dia .
Dia selalu dengar masalah saya .
*Maaf ambil gambar awak tanpa kebenaran .


Ini pula Yap !
Dia seorang yang *emo*
Tapi emo pun , saya sayang dia .
Dia faham perasaan saya .
Seolah - olah kami sehati sejiwa !


Cikgu Aida Zaharah .
Dia cikgu Matematik saya tahun ni .
Dia selalu ambil tahu pasal saya .
Dia sangat baik dan sporting sama seperti mak angkat saya .
Oleh itu , saya sayang cikgu Aida .


Hazliana : Yang Kepeng tu .
Azriena yang lagi sorg .
Dorg ny Petugas kooperasi dengan saya pada hari khamis .
Dorg selalu ceriakan saya .

Saya rasa , mereka sahaja yang tetap saya sayang di hati . Saya minta maaf kepada sesiapa yang gambar mereka tidak dimasukkan . Saya sayang juga yang lain tetapi mereka yang gambarnya dimasukkan sahaja yang betul - betul saya sayang . 
Korg yang gambar tidak di masukkan , saya minta maaf dan janganlah berkecil hati . Korg tetap saya sayang cuma tidak seperti mereka di atas .

Kepada orang - orang yang saya sayang di atas . Terima kasih sangat - sangat kerana telah menceriakan hati saya di saat susah . Thanks for everything . Saya sayang korg dunia dan akhirat serta akan selalu mendoakan kebahagiaan korg .
Satu saya pesan , jangan sesekali sakitkan hati saya . Sekali saya berasa sakit dengan kata - kata atau perbuatan korg , sampai bila saya pendam perasaan itu .

Andai saya ada buat salah , saya minta maaf . Saya tidak bermaksud sebegitu atau saya sedang berada dalam keadaan yang tertekan .
Sekian kepada orang - orang yang saya sayangi .

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .

p/s : Saya sedang menangis di saat ini kerana saya marah . Dari saya marah dan di hasut syaitan , baik saya mengeluarkan perasaan itu dengan menangis !

2 comments:

  1. ayat kau sedap weh. Sastera ah kau. hahaha. weh, hm. apsal adik kau takde kat atas? jeng3. hehehe. ni najwa lol :)

    ReplyDelete
  2. Aku tahu la ni kau wahai najwa . Biasalah , seperti yang pernah ku katakan , apabila aku emo , semua ayat jadi sedap dan mulalah aku nak menangis . Baik update blog , lagi bagos !

    ReplyDelete